Lucia!

Har inte haft tid att skriva i helgen. Sorry!
Men igår så åkte jag och älsklingen till C & P, mycke mysigt. Vi åt middag och sen åkte vi in till Liseberg för mysa och kolla på vem som blev Göteborgs lucia.. Det va så SJUKT mycket folk asså, man kunde knappt röra sig men det var trevligt iaf!<3 Sen efter de så åkte jag och älsklingen hem. Vi satte på en film, tog fram massa ljus, filtar, och mys :)(L) Helt plötsligt så va klockan ganska sent hihii,  så vi kröp ner i sängen och gosade hela natten.
Nu har han tyvärr åkt hem, så sitter här alldeles ensam och bloggar ;) Funderar på om jag skall göra lite luciafrukost med kaffe, smörgås, lussebulle och nån liten pepparkaka =D
Menmen i vilket fall så har min helg varit jätte mysig<3

Hur har din helg varit??=)

Skriver ikväll igen, ta hand om varandra.


                                                                                 Puss&Krama MK<3

Kommentarer
Postat av: Joanna

Min har varit underbar =).

2009-12-13 @ 14:02:44
URL: http://anotherworkofart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0