Tidigt!

Idag har jag vart upp sen halv 6 :( Lite jobbigt eftersom jag är helt död vi den tiden varje morgon, men sov hos älsklingen idag. Då får man rätta sig efter hans tider. ;) Jobbet kallade tydligen, Vilket jag inte kan förstå hehehe!.. Men nu är man ju iaf uppe och ska ta till sig lite frukost så jag slipper dö av knip i min lilla mage!

Från den ena saken till den andra. Idag ska jag passa lilla Linnea.
Hennes mamma ska spela handboll så jag ska få mysa med linnea från 4 till sent på kvällen! =)<3
Jag skriver lite ikväll om jag orkar när jag kommer hem, annars hörs vi imon på morgonen!
Ha de bäst..

                                                                             Puss&Kram MK <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0