Vad händer i huvudet egentligen?

Vad ska man hitta på för något roligt? Sitter här hemma och inte gör ett j*vla skit, känns så segt och tråkigt=(
Denna söndagen har vart så otroligt seeeeg! Ville egentligen sova bort hela denna pissdagen.... (men de fick man ju tyvärr inte) Varför fick jag inte de?? Har ju ändå inte gjort något speciellt idag. hihih.. Familjen sitter och kollar på film men jag pallar inte sitta stilla och kolla på film ikväll.. huvudet vill men kroppen vill absolut inte!!!!
FESTA är ordet som beskriver vad min kropp vill göra ikväll =)


JaJa får väl se vad som händer...

Är det någon som är bra på bloggdesign och som skulle kunna tänka sig att göra en snygg design till mig?? =)

Ha en fin kväll.
Kärlek & Kramar MK<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0