Det vackraste utanför min kropp!?

http://www.bloglovin.com/blog/1498355/mliochkarleken?claim=yvza2c4n6xx">Följ min blogg med bloglovin.

Usch, igår åkte älsklingen på kurs i mjölby :( Han ska stanna där i en hel jävla vecka :'(
Inatt så hade jag en sjukt hemsk dröm. Alltid när han är borta så drömmer jag att han är otrogen :'(
Det slår fan ALDRIG fel asså..!! Så imorse vaknade jag helt förstörd. Jag grät, va helt varm och det kändes som att mitt hjärta låg utanför min kropp! Fy säger jag bara, vill aldrig mer drömma en sån dröm.. Hatar verkligen när han är borta ifrån mig. Men grejen är att jag vet att han inte skulle vara otrogen mot mig, vi älskar varandra och vill bara ha varandra. Men man känner sig ju ändå orolig när ens älskling åker iväg i en hel vecka!? Gör inte ni det?? Eller är jag helt ute och simmar?
Brukar någon av er drömma såna hemska drömmar om eran älskling?:(
Hoppas att veckan går väldigt snabbt, så jag kan få krama om honom snart igen<3
Jag älskar dig Per Tobias Andersson<3


Nu blir det lite frukost och sen ska jag nog sätta mig och skriva lite :) Vi får väl se om ni får turen att läsa det sedan;)



Puss & Kram EM<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0