Hemma!

Igår kom jag hem från stockholm. Jag har haft det jätte mysigt. Shoppat fina saker :) kommer bild ikväll<3
Men när vi skulle åka igår så blev allt skit med planen :p usch. Vi skulle åka 20.45 från bromma flygplats. men eftersom det va snökrig nere i göteborg så började det med att planet blev 30 minuter försent, och sedan när vi väl hade kommit iväg så säger kaptenen att vi inte kan landa på landvetter tack vare is och snö, så då skulle vi åka till säve och landa där för att sen vänta på klartecken från landvetter. Men så kunde vi helt plötsligt inte landa på säve heller för det va likadant där (is och snö). Så efter en liten stund så säger kaptenen igen att vi måste åka till jönköping för att landa å tanka! Men påvägen dit så får kaptenen tecken om att vi kan landa på landvetter för dom har fått bort isen å shit..Det va ju bara till att sitta på planet så snällt och vänta! Men vi kom av tillslut och fick stå en bra stund och vänta på våra väskor. OjOjOj säger jag bara, vilken resa haha! ;) Skulle vart hemma 23 men va hemma 00.30, herregud asså!! Denna resan glömmer man inte i första taget!=)
Men roligt hade vi iallafall och det är väl det som räknas? Inte sant?!

Hur har eran helt varit då? Bra? =)

Nu ska jag gör mig i ordning, hörs senare!
Puss & Kram MK<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0