Kudden är härlig!

Nu har jag kommit hem från Surte.
Det va lika mysigt och trevligt som vanligt :)
Mycket skratt och glädje!<3
Sitter just nu och väntar på att älsklingen min skall komma hit och nana kudden tillsammans med mig...
Kärlek!(L)
 
(Jag älskar dig Tobias Andersson)
Imon ska jag till läkarn och hämta p-piller, sola, träna, gå på möte, ringa lite samtal och sen packa upp väskan och mysa med lillasyster<3
Härlig dag kommer de bli imon kan jag lova! :)

Nu är det natten.. Gonatt och sov gott!

Puss & Kram Em<3


Kommentarer
Postat av: Plutten

Svar; Jo, min helg har varit helt okej. Ganska lugn :)

2010-02-01 @ 22:51:05
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0