Tänk att inte kunna se!?

Usch, nyss när jag gick in på internet så fick jag syn på detta klippet :(
Började gråta faktiskt, jag som älskar barn så otroligt mycket fick verkligen ont i mitt "älska barn hjärta". Tycker så synd om föräldrarna. Även om dom kämpar för deras lilla flicka och älskar henne lika mycket oavsett så kan jag inte ens förställa mig hur hemskt de måste kännas å veta att (min lilla flicka har inga ögon?, hon måste gå igenom en massa jobbiga operationer och konstigheter för att få någon syn)!
Usch säger jag bara, lider verkligen med familjen :(
Ni måste absolut se klippet!
Skänk en tanke åt denna lilla flickan och hennes familj!
Hon föddes utan ögon - MSN Video
http://video.msn.com/?mkt=sv-se&vid=fc43cd98-da96-471e-9011-57f9098a5c9c&from=SVSE_WOWTV&tab=m1229508539077

Bloggar innan jag lägger mig! :)
Puss och kram Em<3

Kommentarer
Postat av: Browneyedgirl

Heeej =)

Vilket bus väder. Gillar din blogg med, ska komma tillbaka.

Ha en mysig dag!

Kram

2010-02-03 @ 08:49:14
URL: http://www.metrobloggen.se/browneyedgirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0