Vill just du dejta Mattias?!



Detta är Mattias :)
Han är en varm och snäll man på 20år med hjärtat på rätta stället.
Han är mysig och älskar att göra mysiga saker tillsammans med vänner, familj och kanske till och med DIG!?
Som en av hans bästa vänner skriver jag detta. Vill att Mattias ska finna kärleken.
Så varför inte passa på att skriva lite om honom här på bloggen? :)
En viktig sak i hans liv är ÖIS! Det måste ni veta.
Så vad skulle passa bättre än att du också har ditt hjärta målat i rött & blått?;) 
Du kan ju absolut heja på något annat lag, men Mattias älskar ÖIS hihi!
På fritiden så gör han det som faller honom in, vill han festa, shoppa, prata med vänner&familj så gör han det!
Så enkelt är det!=)
Men men, sitter du nu där hemma och tänker " ja varför inte? Han va ju riktigt söt och jag tror nog att han är lite av min typ" 
Om du tänker så eller något liknande så tycker jag att du ska kommentera detta inlägg så skickar jag över hans msn och mobilnummer =) 
Kom igen nu!!!





Nu är det natten för lilla mig:) sov gott hörs imon, saknar min älsklings tobias jätte mycket :'(<3<3
Pusss EM<3


Kommentarer
Postat av: Joanna

Nejmen, en bild på den omtalade Mattias, där ser man, han var riktigt söt =).

2010-02-12 @ 19:04:05
URL: http://anotherworkofart.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det e bara o bjuda ut han eller ta hans msn eller så ! :D

2010-02-14 @ 15:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0