Bad!

Gokväll godingar!

Idag har jag nog haft min tråkigaste dag på länge, har inte gjort ett skit.?
Vaknade mitt i natten och var pissenödig så gick upp och kissade, vilket jag inte skulle ha gjort..
AJ så ont det gjorde. Urinvägsinfektion IGEN! När ska den dumma infektionen sluta besöka mig egentligen? :'(
Det till att dricka mycket citronvatten och tranbärsdricka, inte alls gott men det hjälper faktiskt, tacka gud för de asså!<3
Skulle åkt hem till en kompis idag och badat badtunna, men jag känner inte att jag orkar de. Vill bara lägga mig och hoppas på att infektionen försvinner!. Det får bli bad en annan dag.. Men kul hade det vart. Hörde också av pojkvännen´s mamma att man gärna ska stå över att bada när man har en urinvägsinfektion. Så jag antar att kroppen gjorde rätt val iallafall! :)
Så ikväll får det väl bli till att ta det lugnt och bara slappa, ska väl ringa min Älskade pappa en stund sedan och berätta hur mycket jag saknar och älskar honom<3
Annars blir det mys i soffan bara.

Vad skall ni hitta på för trevligt ikväll? Fest? Bio? Hemmamys? :)

Ta hand om varandra!

Puss & Kram MK<3


Kommentarer
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

Urinvägsinfektion har jag besvärats av ständigt förut, i hate it. men det är inte bra att gå runt med det heller då det kan åka upp till njurarna. eftersom du fått det så många gånger borde du gå till läkarn och få furudanti mot det och som förebyggande syfte så det inte kommer tillbaka. :) ett tips från mig som äntligen inte fått tillbaka den bara vissa symtom men ingen urinvägsinfektion. :) kram.

2010-01-09 @ 20:06:31
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Tova

Hehe ja precis. Lite värme skulle INTE sitta fel nu ;)

ja, hoppas verkligen lillen kikar ut snart. DÅ har man iallafall något att glädjas över i vintermörkret ;)

hoppas du har en skön helg!

kramar

2010-01-10 @ 00:30:44
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Joanna

Usch, kan tänka mig att sådant gör ont? Jag har ALDRIG haft urinvägsinfektion...



Ikväll umgås jag med några vänner, sedan springer jag iväg till Andreas :).

2010-01-10 @ 19:10:23
URL: http://anotherworkofart.blogg.se/
Postat av: Saannis Fru & Blivande Mamma

Hoppas urinvägsinfektionen försvinner, kan tänka mig att det gör ONT!



sv; Idag ska vi till sista mvc besöket så jag hoppas verkligen att det är på gång nu :)



Haft en bra helg? Kram

2010-01-11 @ 05:55:38
URL: http://metrobloggen.se/saanniscarlos3
Postat av: Saannis Fru & Blivande Mamma

sv; Vi hade gäster i lördags och det blev väldigt sent. Men vi hade det riktigt roligt trots en en hel del förvärkar och jobbig halsbränna. Igår hade vi bara en filmdag - orkade verkligen inte göra någonting. Kram

2010-01-11 @ 07:14:07
URL: http://metrobloggen.se/saanniscarlos3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0