dansa dansa dansa!

Ursäkta att jag inte bloggade mer igår, men jag orkade verkligen inte!! :(
Men idag så har jag iaf börjat på en buggkurs :D Så sjukt roligt<3 Det borde verkligen ALLA prova. Många säger att det är töntigt å man är en gammal tant m.m. Men då ska jag tala om för er som tycker så att det va faktiskt lika många i min ålder som 30-60 åringar!! Helt klart något som jag skall fortsätta med :):)
Billigt är de oxå, 40kr/gång!.. Det låter väl bra? Inte sant? =)
(bilden är från google.se)


MenMen nu ska jag ringa älsklingen och sedan sova, ska nämligen upp kvart i 5 imorgon för att köra mamma till jobbet så att jag kan ha bilen och köra pappa till Uddevalla och hämta min lillasyster imon :) Mysigt<3
NattiNatti, sov gott.

Puss & Kram MK<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0