Inte ens EN kilomoter i detta hus!

Usch för att jag skulle gå upp imorse asså :(
Är genomförkyld, ont i halsen & kroppen, slö som en aa jag vet inte vad!! Vill bara bli frisk ju :'(
Gick upp kl 7 och passade lillebror till 9.30 då han gick till skolan å sen somnade jag på soffan. Och gissa när jag vaknade? haha, 14.53.!!!!!! Helt sjukt, på så vis så märker man att jag inte mår riktigt bra.
Men vi får väl se när jag mår bättre. Kommer inte orka blogga så mycke nu när jag är så slö och har ont i kroppen, kommer mest att vila. Kanske försöka mig på en och annan promenad ute i den friska luften :)

Denna låten har spelats varm idag! :)


Men ha de så bra!
Puss & Kram MK<3

Kommentarer
Postat av: Pierre

Hej, låter inget vidare.

Ta å krya på dig kram :)

2010-01-21 @ 16:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0