ah ah ah, vi är strippor!

Sitter just nu hos Joanna och Bella! Dom är helt galna och springer runt som galningar och byter kläder, dansar å sjunger!! ;) Vilken energi säger jag bara.. Men visst älskar jag dom ändå <3 Man kan ju liksom inte göra annat än att sjunga med och följa deras strippande! Just nu ligger Joanna i soffan och låter som en galen häst. I hennes huve finns bara ORGASMER just nu hahahaa...
Knulla med mig EMELIE, K.N.U.L.L.A!!! Detta kom från lilla Bellas mun nyss;)
Ikväll har jag iallafall inte tråkigt, dessa 2 brudar kan ju hålla låda för hela SVERIGE!
Bjuder på en bild på mina söta strippor ifrån Nol
(Bella)


(Joanna)


Ne, nu ska jag vara lite social med dessa brudar<3


Puss och kram(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0