14år!

Idag satt jag och läste FRIDA tidningen. Och så kom jag till sex & relationsfrågorna. DÅ BLEV JAG HELT PAFF NÄR JAG SÅG EN FRÅGA DÄR!!!!
Det va från en 14årig tjej som undrade om hon kunde bli gravid när hon och hennes kille hade sex eftersom hon inte hade fått sin mens ännu!!? Hennes kille hade sagt att hon inte kunde bli det eftersom hon aldrig hade fått sin mens. Och tjejen hade läst någonstans att man kunde bli med barn iallafall!..
Och då tänkte jag, Men hallå... om hon nu har läst att hon kan bli gravid så varför skyddar dom sig inte!!????

Vad tycker ni om detta?

Sex vid 14års ålder?


Kommentarer
Postat av: Anna

De finns ju de som börjar innan 14 också.. Och tror att det är rätt vanligt. Många som blir gravida redan vid 14. Tycker de är alldeles för tidigt..

2010-03-01 @ 22:49:20
Postat av: Joanna

Men du hade väl sex ganska tidigt? ;)

2010-03-02 @ 01:40:34
URL: http://anotherworkofart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0